Съвместната програма "Родители+" на А1 и НАПГ се провежда от приемни родители, обучени за социални сътрудници, които предоставят емоционална подкрепа и финансова помощ на родители, чиито деца растат в бедност. Финансирането на програмата стана реалност чрез специална кампания, по време на която А1 даряваше на НАПГ по 1 лев от всяко сваляне на приложението А1 SmartAD.
Новини
10 начина, по които компаниите могат да бъдат по-приятелски настроени към семейството
Първите 1000 дни от живота имат траен ефект върху бъдещето на детето. През това време мозъците на бебетата се развиват...
Корпоративна ангажираност за бъдещето на децата
В началото на юни Лидл България получи сертификата „Компания – приятел на детето“ на Национална мрежа за децата и всъщност е първата търговска верига с подобно признание. Компанията бе отличена за своята ангажираност и грижа към децата – от продуктите, които предлага, до инициативите и работодателските практики, насочени в подкрепа на родителството, които следва.
УниКредит Булбанк се включи в инициативата „Капачки за бъдеще“ за купуване на детска линейка
УниКредит Булбанк се включва в инициативата „Капачки за бъдеще“. За всяко направено плащане с дигиталната карта Visa през Булбанк Мобайл...
Защо сертификат „Компания – приятел на детето“ е важен за цялото общество
Сертификатът утвърждава инвестициите в децата като инвестиция в бъдещето
„Лидл България“, „А1“ и „Уникредит Булбанк“ са първите фирми, отличени със сертификат „Компания – приятел на детето“
Първите три компании, носители на сертификат "Компания - приятел на детето", получиха авторитетния знак по време нa церемонията на наградите „Златна ябълка“