Секторът на НПО оглавява списъка на секторите с най-добра средна устойчивост, а три от десетте най-добри компании са в сферата на финансовите услуги, сочи ново проучване на глобалната компания за цифрова трансформация Kin + Carta.
Новини
Служителите на А1 събраха почти 50 000 лева за девет социални каузи през 2021 г.
Общата сума за подкрепата на девет основни социални каузи достига приблизително 90 000 лева с допълнителното дарение на телекома от 40 000 лева. 49% от всички дарения е събрала каузата „Лечение и рехабилитация на деца“. А1 е първата телекомуникационна компания в България, носител на Национален сертификат "Компания - приятел на детето".
Приз за социален ангажимент получи УниКредит Булбанк
УниКредит Булбанк беше отличена в категория „Социален ангажимент“ на „Наградите на германската икономика в България“ за 2021 година. Престижните награди отразяват приноса на компаниите за развитие на германо-българските икономически отношения и се връчват в началото на всяка година от Германо-българската индустриално-търговска камара.
Фондация “УниКредит” финансира проекти в подкрепа на детството
Гражданските организации могат да изпращят своите кандидатури до 31 януари 2022 г. Финансирането в размер на 40 хиляди евро ще бъде разпределено между три проекта, избрани от жури с представители на гражданския и корпоративния сектор.
Каузата на марката привлича клиенти и води до ръст на пазарния дял
Анализ на базата данни на IPA Effectiveness Awards изтъква убедителни аргументи за потенциалната сила на кампаниите, обвързани с кауза на...
А1 награждава най-добрите дигитални училища
Мисията на А1 България е да подкрепя дигитализацията и да помага на своите клиенти и на обществото да се възползват...
Инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ подкрепи 73 проекта в цялата страна
Тази година приключи четвъртото издание на инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“, в която компанията дарява 170 000 лева...
23 проекта получават финансиране в четвъртото издание на инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“
Инициативата отразява стремежа на Лидл България да допринася за по-пълноценния и по-качествен живот на хората в различни региони в страната. Лидл България е първата търговска верига, получила сертификат „Компания – приятел на детето“ на Национална мрежа за децата.
Как работещите родители влияят върху развитието на детето
Въпреки че работещите родители имат значителен положителен ефект върху живота на децата, отсъствието им от дома и липсата на време има и негативи.
УниКредит Булбанк – зелена, с етично управление и в помощ за по-добра социална среда
Банката стана през тази година първата финансова институция, сертифицирана като “Компания – приятел на детето” от Националната мрежа на децата....
Деца на работа – какво трябва да знаят работодателите и родителите?
Да работи ли порасналото ни дете през лятото? Този въпрос си задават много родители. В тази дилема наистина има много...
604 деца от семейства в риск бяха подкрепени от А1 и НАПГ
Съвместната програма "Родители+" на А1 и НАПГ се провежда от приемни родители, обучени за социални сътрудници, които предоставят емоционална подкрепа и финансова помощ на родители, чиито деца растат в бедност. Финансирането на програмата стана реалност чрез специална кампания, по време на която А1 даряваше на НАПГ по 1 лев от всяко сваляне на приложението А1 SmartAD.