От Национална мрежа за децата разговаряме с Аделина Пеева, мениджър “Спонсорства и събития” в УниКредит Булбанк и член на Упровителния...
Новини

Банка ДСК вече е „Компания – приятел на детето“
За Банка ДСК Банка ДСК е лидер в сектора на финансовите услуги с годишен оборот от близо 1 млн. лв....

Над 1500 семейства на Фамилатлон – празник на семейството, спорта и здравословния начин на живот
Детски смях и усмивки изпълниха в събота, 3 юни, Голямата поляна в Южния парк. Над 1500 семейства се включиха във...

Защо CSR и ESG са важни за бизнеса
Едва ли някой вече се чуди защо корпоративната социална отговорност е важна за бизнеса. С все по-бързото навлизане на ESG...

Стипендия от Lidl България за Академия за „Разнообразие, равнопоставеност и приобщаване“
Заедно с Съвета на жените в бизнеса в България (СЖББ) и Стопанския факултет на СУ „Св. Климент Охридски“ Lidl България...

Лидл България получи награда за социално отговорен стратегически мениджмънт
Лидл България получи специалната награда за цялостен принос в областта на социално отговорния стратегически мениджмънт от годишните награди за корпоративна...

Kaufland България пред Forbes
Милена Караилиева, директор човешки ресурси в Kaufland България, и Мила Вълкова, старши ръководител подбор, работодателска марка, мотивиране и задържане, говорят пред...

Kaufland вече е „Компания-приятел на детето“
Kaufland България получи сертификата „Компания – приятел на детето“ на Национална мрежа за децата за своята ангажираност и грижа към децата – от продуктите, които предлага, до инициативите и работодателските практики в подкрепа на родителството, които следва.

75 проекта кандидатстват за финансиране от инициативата “Ти и Lidl за по-добър живот“
Гажданските организации, разработили проектите, са от 35 населени места от 24 области от цяла България. Събраният фонд, който ще бъде разпределен между одобрените проекти тази година, е в размер на 200 000 лева, с което общата дарена сума по програмата за 5 години достига 915 000 лв.

Лидл България отново е в надпревара за Работодател на публиката в наградите на Career show
Career Show Awards е конкурс, който отличава най-добрите практики в привличането, задържането и развитието на служителите.

Рециклиращият център на А1 спестява тонове пластмаса на околната среда
Тонове пластмаса, силиций, желязо, алуминий, мед, олово и цинк няма да замърсяват околната среда, след като малко над 80 000...

139 младежи се включват в лятната практикантска програма на Lidl България
Лятната практикантска програма на Lidl, насочена към ученици над 18 г., стартира за девета година при висок интерес. Посрещнахме 139 младежи в магазините си в 39 града в България.