Гражданските организации могат да изпращят своите кандидатури до 31 януари 2022 г. Финансирането в размер на 40 хиляди евро ще бъде разпределено между три проекта, избрани от жури с представители на гражданския и корпоративния сектор.
Новини

Каузата на марката привлича клиенти и води до ръст на пазарния дял
Анализ на базата данни на IPA Effectiveness Awards изтъква убедителни аргументи за потенциалната сила на кампаниите, обвързани с кауза на...

А1 награждава най-добрите дигитални училища
Мисията на А1 България е да подкрепя дигитализацията и да помага на своите клиенти и на обществото да се възползват...

Инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“ подкрепи 73 проекта в цялата страна
Тази година приключи четвъртото издание на инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“, в която компанията дарява 170 000 лева...

23 проекта получават финансиране в четвъртото издание на инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“
Инициативата отразява стремежа на Лидл България да допринася за по-пълноценния и по-качествен живот на хората в различни региони в страната. Лидл България е първата търговска верига, получила сертификат „Компания – приятел на детето“ на Национална мрежа за децата.

Как работещите родители влияят върху развитието на детето
Въпреки че работещите родители имат значителен положителен ефект върху живота на децата, отсъствието им от дома и липсата на време има и негативи.

УниКредит Булбанк – зелена, с етично управление и в помощ за по-добра социална среда
Банката стана през тази година първата финансова институция, сертифицирана като “Компания – приятел на детето” от Националната мрежа на децата....

Деца на работа – какво трябва да знаят работодателите и родителите?
Да работи ли порасналото ни дете през лятото? Този въпрос си задават много родители. В тази дилема наистина има много...

604 деца от семейства в риск бяха подкрепени от А1 и НАПГ
Съвместната програма "Родители+" на А1 и НАПГ се провежда от приемни родители, обучени за социални сътрудници, които предоставят емоционална подкрепа и финансова помощ на родители, чиито деца растат в бедност. Финансирането на програмата стана реалност чрез специална кампания, по време на която А1 даряваше на НАПГ по 1 лев от всяко сваляне на приложението А1 SmartAD.

10 начина, по които компаниите могат да бъдат по-приятелски настроени към семейството
Първите 1000 дни от живота имат траен ефект върху бъдещето на детето. През това време мозъците на бебетата се развиват...

Корпоративна ангажираност за бъдещето на децата
В началото на юни Лидл България получи сертификата „Компания – приятел на детето“ на Национална мрежа за децата и всъщност е първата търговска верига с подобно признание. Компанията бе отличена за своята ангажираност и грижа към децата – от продуктите, които предлага, до инициативите и работодателските практики, насочени в подкрепа на родителството, които следва.