Kaufland България получи сертификата „Компания – приятел на детето“ на Национална мрежа за децата за своята ангажираност и грижа към децата – от продуктите, които предлага, до инициативите и работодателските практики в подкрепа на родителството, които следва.
Новини
Стартира кандидатстването за финансиране по „Ти и Lidl за нашето утре“
Граждански организации, младежки групи, журналисти и регионални медии могат да подават проекти от 1 до 31 октомври. Лидл България обяви старта...
Фондация УниКредит отваря за кандидатстване нова програма, ще инвестира до 14 млн. евро в подкрепа на младото поколение на Европа
Корпоративната фондация на УниКредит дава начало на нова и мащабна инициатива в 12 страни, в които групата присъства. Чрез специално...
Как ESG може да стане неделима част от управлението на една компания
Създаването и внедряването на работеща ESG управленска рамка може да улесни компаниите в много дейности и да донесе още повече...
Представихме процеса на сертифициране на фирмите със Сертификат “Компания – приятел на детето” по време на 𝗕𝘂𝘀𝗶𝗻𝗲𝘀𝘀 𝗧𝗮𝗹𝗸𝘀 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗛𝘂𝗺𝗮𝗻 𝗥𝗶𝗴𝗵𝘁𝘀
Представихме процеса на сертифициране на български предприятия със Сертификат “Компания – приятел на детето” по време на първото от поредицата специални събития...
НМД, Фондация Агапедия България и УниКредит Булбанк с обща инициатива „Природата – наш приятел и наша отговорност“
Вчера, 11 юни, на огромната поляна пред хижа „Момина крепост“ до София се проведе за първи път Инициативата „Природата –...
Да запалим децата по здравословното хранене
Като родители, загрижени за здравето на децата си, често се изправяме пред предизвикателството да ги убедим колко е важно да...
БФБЛ обяви победителите в 21-вите Годишни награди за отговорен бизнес
На 19.03.2024 в х-л „Балкан Палас“, гр. София се проведе церемонията по награждаване в най-авторитетния национален конкурс за корпоративна социална...
В Деня за безопасен интернет младежи и киберексперти говориха за „Поведението ни в Мрежата: Smart или Cool?“
Дискусия на тема „Поведението ни в Мрежата: Smart или Cool?“ организира на 6 февруари екипът на Национален център за безопасен...
Фикосота дари хигиенни продукти за близо 400 хиляди лева на нуждаещи се деца и семейства
Над 18 хиляди литра течни почистващи препарати и повече от 3 тона прах за пране дари българската компания “Фикосота” в полза на организации членове...
Осъзнатото хранене във фокуса на мащабна кампания на Лидл България
Инициативата в полза на хората и опазването на природата започва с национално представително проучване за хранителните навици и нагласи на...
НМД потърси съзастъпници за детските политики сред бизнеса
Антоанета Иванова, председател на УС на НМД и съосновател на сдружение „Спина бифида и хидроцефалия-България“ участва в онлайн среща на...