За Банка ДСК
Банка ДСК е лидер в сектора на финансовите услуги с годишен оборот от близо 1 млн. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 5 200 служители. През 2022 г. компанията разполага с 294 банкови офиси. Банката предоставя продукти и за деца – детски карти, младежки и студентски пакети с много облекчения и преференции.
Детски карти: Банкови карти за деца | Банка ДСК (dskbank.bg)
Младежки и студентски пакети: Young Power – Студентски и младежки пакети от Банка ДСК (dskbank.bg)
Банка ДСК е собственост на унгарската Банка OTP – банката-майка на Група ОТП, която е най-големият доставчик на финансови услуги в Унгария и регионален лидер на пазара в Централна и Югоизточна Европа. Група ОТП предлага висококачествени финансови решения на повече от 18 милиона клиенти в единадесет страни, използвайки своята клонова мрежа от близо 1 500 офиса, мащабна ATM мрежа и иновативни дигитални канали. Чрез Банка ДСК Група ОTP присъства в България от 2003 г., като финансовите ѝ резултати през годините утвърждават устойчивото й развитие. Традиционен лидер в банкирането на дребно, Банка ДСК заема водещи позиции и в частния и корпоративен сегмент. Тя е финансовата институция с най-голям брой клиенти, лидер по доверие сред потребителите на финансови услуги и сред най-предпочитаните от студентите в страната работодатели.
Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Банка ДСК Помага“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата. Постиженията на Банка ДСК
Добрите примери за политики, свързани с деца и семейства
Банка ДСК развива отговорното отношение на служителите си към семейства в неравностойно положение. Компанията подкрепя родители от социално слаби семейства като съдейства за подобряване на жизнения стандарт на децата, както с материални помощи, така и с осигуряване на взаимна подкрепа между служителите. Семейството е ценност за Банка ДСК и компанията осигурява активна подкрепа за родителите, включително с различни преференциални условия за жилищни кредити за млади семейства, подкрепа на събития на Инвестор.бг – форум за бременност и раждане. Банката осигурява и специални финансиращи продукти, както
и партньорства с МЦ за инвитро процедури. В Банка ДСК вярват, че служителите са най-добрият фактор за препоръка на даден работодател. При представянето на компанията като работодател важна роля играят личностните и лидерските качества на служителите, както и разнообразието от професионалисти, които работят в дружествата от групата на банката . С такъв фокус през 2021 г. банката продължава своята човешка кампания „Всеки, който работи при нас, е на първо място човек“. Лица на кампанията са самите служители, всички изявени в своята област и способни да вдъхновяват колегите си. Банката създава възможности за развитие на компетентности и умения. Успешен пример е програмата DSK Digital Academy.
Като част от цялостната си политика за развитие Банка ДСК успешно успява да ангажира децата и младежите с различни проекти и инициативи.
В банката вярват, че именно подрастващите могат да са най-добрите посланици на каузите в полза на природата и хората в нашата страна и затова все повече са фокусирани върху проекти, които ангажират децата и младите хора по тези теми.
Компанията традиционно обръща внимание на теми, свързани с активности, които възпитават грижа към околната среда. Затова през последните няколко години банката подкрепя инициативи и проекти, които целят да повишат знанията и ангажираността на подрастващите с устойчивото развитие. Добри примери са партньорството с „Едно дърво“ за създаване на дигитална карта на дърветата в София – банката предоставя финансова и доброволческа подкрепа за инициативата ЕдноДърво – ednodarvo.io, както и съвместния проект и иновативен продукт на финансовата институция и Мастъркард за опазване на застрашени видове животни.
Дългогодишното партньорство с SOS Детски селища започва преди повече от 10 години. Банка ДСК е най-големият корпоративен дарител за каузата на детските селища. Всяка година чрез корпоративно спонсорство се подпомагат две приемни семейства, а също банката предоставя възможност на всеки клиент или служител да допринесе за каузата чрез дарение през АТМ устройствата и онлайн банкирането.
Освен с паричен ресурс, даряват децата с най-ценното – време и внимание. През 2021 г. 16 служители от банката се включват в онлайн обучения по две основни теми: финансова грамотност и моята първа работа. Обученията имат за цел да повишат финансовата грамотност на младите хора и да ги направят по-самостоятелни.
Платформата YoungStars на Банка ДСК създава условия за развитие на компетентности, свързани с избор на професия. Тя е полезно пространство, в което младежите могат да проведат симулация на интервю, да попълнят въпросници и да споделят мнението си.
Проектът „Град като хората“ на Банка ДСК е инициатива, която помага за облагородяването на градската среда и намира решения за справяне с грозните надписи и запуснатите терени. Подобряването на среда насърчава и активния начин на живот на деца и родители. В основата на второто издание на проекта е промяна в облика на общинско баскетболно игрище в столичния кв. Лозенец с помощта на графити артист. В кампанията са включени гражданите на София като участници, които избират или откриват местата за преобразяване, а за лица на кампанията Банка ДСК канят популярни за младите хора артисти и инфлуенсъри.
“С второто издание на проекта ни „Град като хората“ преобразихме едно общинско баскетболно игрище в столичния кв. Лозенец. Целта ни беше да се фокусираме върху активния начин на живот в градска среда. Резултатът, който постигнахме, е че създадохме цветно и готино място, където децата могат да играят и да практикуват спорт. Същото важи и за родителите. А за всички възрастови групи, това е новото яко място за социализация в града. “ – разказват от Банка ДСК.
Артистът Николай Петров GLOWe автор на творбата и вдъхновител на младите хора. Какво споделя за участието си в проекта може да видите тук:
GLOW за предизвикателството „Град като хората“
Кампанията за второто издание на проекта „Град като хората“ през 2022г. е отличена с награди в категорията „PR Digital“ на годишните награди на IAB Bulgaria – IAB MIXX Awards 2022 г. и „PR Приз“ – наградите на Българското дружество за връзки с обществеността.
Новини за Банка ДКС може да следите на сайта: Банка ДСК
Контакти на Банка ДСК:
Десислава Христова, главен ПР експерт,desislava.mishlyakova@dskbank.bg
“През последните повече от 10 г. в Банка ДСК се опитваме да фокусираме общественото внимание върху темата за децата, ранното детско развитие и семейната среда. Вярваме, че положителната промяна в живота на едно дете и инвестиция в бъдещето на България. Сертификатът „Компания – приятел на детето“ е голямо признание за усилията на всички нас в банката“, – Гергана Бендурска, директор „PR и комуникации“ в Банка ДСК.