На 13 май стартира „Ти и Lidl за по-добър живот“ за 2022 г.

На 13 май стартира „Ти и Lidl за по-добър живот“ за 2022 г.

На 13 май 2022 г. стартира четвъртото издание на „Ти и Lidl за по-добър живот“. В периода 13 май – 10 юни компанията ще отделя по 3 ст. от всеки касов бон, а събраният фонд ще бъде използван за подкрепата на проекти, свързани с образователни инициативи, опазване на околната среда, култура и историческо наследство.

Граждански организации от цялата страна ще могат да кандидатстват за финансиране от 13 май до 28 юни в следните три тематични области: образование, култура и историческо наследство и околна среда. Всички получени кандидатури ще преминат през процес на подбор от няколко етапа – от административна оценка, през оценка от експертно жури, до оценяване от служители на Лидл България, а одобрените от тях ще бъдат представени в началото на октомври. Максималният размер на финансиране за всеки проект е до 10 000 лв., а периодът за реализация – до една година.

За четrрите издания на инициативата от 2017 г. насам тя успя да набере фонд от 715 000 лв. и да финансира 96 проекта на граждански организации от цялата страна, а само за първите три години общия брой ползватели на тези проекти надхвърля 256 000 души . Част от финансираните проекти не са еднократни инициативи по места, а устойчиви проекти, които ще продължат да съществуват в своите общности и в следващите години.

През 2019 г. „Ти и Lidl за по-добър живот“ получи признание за „Най-сполучливо партньорство“ в годишните награди на Български дарителски форум. Престижната награда отличава партньорствата между компании и неправителствени организации, които са допринесли за решаването на реален проблем и е единствената категория, в която призът се връчва на базата на гласуване от страна на социално ангажирани компании в България. През годините инициативата е получила общо 13 отличия в различни конкурси и награди, като последната от тях беше връчена на компанията през 2022 г. от името на Българския Форум на Бизнес Лидерите по време на Наградите за отговорен бизнес за 2021 г., където инициативата спечели първо място в най-оспорваната категория „Инвеститор в обществтото“.