"Manage your wealth efficiently by logging into your Merrill Lynch account through Merrill Lynch login."
„УниКредит Булбанк“ получи отличие за подкрепата си за местните общности

„УниКредит Булбанк“ получи отличие за подкрепата си за местните общности

15 социално отговорни кампании получиха отличието „Бизнес хонорис кауза“ в първото издание на кампанията на „24 часа“. Инициативата поставя под прожектора добрите практики в сферата на корпоративната социална отговорност и изграждането на работодателска марка в 10 категории.

„УниКредит Булбанк“ е наградена в категория „Подкрепа за местните общности“. Най-голямата банка в България от години развива редица социални инициативи, чрез които подпомага местните общности.

Главният изпълнителен директор на „УниКредит Булбанк“ Цветанка Минчева подчерта, че растежът, който е единственото нещо, което се случва в живота.

„Растейки, хората правят компаниите по-добри. 230 хиляди лева е актуалната сума, предоставила банката ни за граждански организации, работещи с деца. В този момент виждаме все по-ясно, че само солидните ценности могат да се справят адекватно“, сподели още Минчева.

За две години „Фондация УниКредит” инвестира 150 000 лв. и е подкрепила 11 организации, които работят с деца. Банката стана през миналата година първата финансова институция, сертифицирана като “Компания – приятел на детето” от Националната мрежа на децата.

От 2019 г. се развива и програмата Call for Europe („В подкрепа на детството“). Финансират се проекти, свързани с работа с деца в областите образование, здравеопазване, спорт, социални дейности, култура и др. По време на пандемията „УниКредит България“ извърши няколко големи дарения за здравната система. Подкрепя традиционно инициативи като „Българската Коледа“, „Капачки за бъдеще“, фонд #ЗаДецатаНаГерои (медици и учители, загинали в битката с пандемията) и др.

Банката е първата финансова институция в България, носител на Националния сертификат „Компания – приятел на детето“. Сертификатът се присъжда от Национална мрежа за децата след провеждане на одит в областта на стопанските процеси, поведението на пазара, маркетинга, рекламата и приноса на компанията за развитието на обществото. Сертификатът се основава на Конвенцията за правата на детето на ООН и Десетте принципа от съвместната инициатива на Глобалния договор на ООН, УНИЦЕФ и „Спасете децата“.

„24 часа“ раздаде статуетки в категориите Подкрепа за местните общности; Благотворителност; Принос за опазване на околната среда; Инвестиции в човешкия капитал и условията на труд; Повишаване на качеството на живот в региона; Принос за развитието на образованието; Развитие на гражданското общество; Меценатство и култура; Принос за здравеопазването/борбата с COVID-19; Развитие на културно-историческото наследство и духовност. Статуетката под формата на жезъла кадуцей символизира съзидателната сила и мира.

Източник: 24chasa.bg