15 социално отговорни кампании получиха отличието „Бизнес хонорис кауза“ в първото издание на кампанията на „24 часа“. Инициативата поставя под прожектора добрите практики в сферата на корпоративната социална отговорност и изграждането на работодателска марка в 10 категории.
„УниКредит Булбанк“ е наградена в категория „Подкрепа за местните общности“. Най-голямата банка в България от години развива редица социални инициативи, чрез които подпомага местните общности.
Главният изпълнителен директор на „УниКредит Булбанк“ Цветанка Минчева подчерта, че растежът, който е единственото нещо, което се случва в живота.
„Растейки, хората правят компаниите по-добри. 230 хиляди лева е актуалната сума, предоставила банката ни за граждански организации, работещи с деца. В този момент виждаме все по-ясно, че само солидните ценности могат да се справят адекватно“, сподели още Минчева.
За две години „Фондация УниКредит” инвестира 150 000 лв. и е подкрепила 11 организации, които работят с деца. Банката стана през миналата година първата финансова институция, сертифицирана като “Компания – приятел на детето” от Националната мрежа на децата.
От 2019 г. се развива и програмата Call for Europe („В подкрепа на детството“). Финансират се проекти, свързани с работа с деца в областите образование, здравеопазване, спорт, социални дейности, култура и др. По време на пандемията „УниКредит България“ извърши няколко големи дарения за здравната система. Подкрепя традиционно инициативи като „Българската Коледа“, „Капачки за бъдеще“, фонд #ЗаДецатаНаГерои (медици и учители, загинали в битката с пандемията) и др.
Банката е първата финансова институция в България, носител на Националния сертификат „Компания – приятел на детето“. Сертификатът се присъжда от Национална мрежа за децата след провеждане на одит в областта на стопанските процеси, поведението на пазара, маркетинга, рекламата и приноса на компанията за развитието на обществото. Сертификатът се основава на Конвенцията за правата на детето на ООН и Десетте принципа от съвместната инициатива на Глобалния договор на ООН, УНИЦЕФ и „Спасете децата“.
„24 часа“ раздаде статуетки в категориите Подкрепа за местните общности; Благотворителност; Принос за опазване на околната среда; Инвестиции в човешкия капитал и условията на труд; Повишаване на качеството на живот в региона; Принос за развитието на образованието; Развитие на гражданското общество; Меценатство и култура; Принос за здравеопазването/борбата с COVID-19; Развитие на културно-историческото наследство и духовност. Статуетката под формата на жезъла кадуцей символизира съзидателната сила и мира.
Източник: 24chasa.bg